Veelgestelde Vragen




Op deze pagina vindt u vragen en antwoorden over verzending, retourneren, levertijd, betalen en meer.
Mocht uw vraag er onverhoopt niet tussen staan of is het antwoord niet bevredigend? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wij zullen er alles aan doen om uw vraag zo helder mogelijk binnen 24 uur te beantwoorden.

 


 

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
In principe leveren wij binnen 2 werkdagen, tenzij een product niet op voorraad is.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb besteld?
Ja, dat kan. Neemt u in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op!
Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?
Wij doen ons best om dit product weer bij te bestellen en de voorraad aan te vullen.
Is het mogelijk om een product te reserveren?
Dit is alleen mogelijk via de telefoon. U kunt ons bereiken op 0174-620762
Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestel proces is heel simpel! Kies jouw favoriete items(s), kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op ‘aan mandje toevoegen’. Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘doorgaan naar kassa’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd! De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. De standaard verzendkosten zijn € 6,95 voor Nederland en € 8,- voor België.
Waar blijft mijn bestelling?
Neem telefonisch contact met ons op zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen! 0174-620762
Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retouneren?
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachte had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Neem telefonisch contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen! 0174-620762